Auchan Magyarország Kft.
AUCHAN RETAIL MAGYARORSZÁG
Az 1998-as budaörsi áruház megnyitása óta az Auchan Magyarország meghatározó szerepet tölt be a hazai kiskereskedelemben. A vállalat 19 hipermarkettel, 3 szupermarkettel, 2 superstore áruházzal és országosan elérhető online kereskedelemmel várja a vásárlókat, hogy egyedi és felelős kínálatán keresztül magas minőségű, helyi és egészséges termékekkel tegye tudatosabbá a mindennapokat. A közel 6,5 ezer alkalmazottat foglalkoztató vállalatot évente több mint 40 millió vásárló látogatja, az áruk megfelelő időben és színvonalon történő szállítását a 87 500 négyzetméteres üllői logisztikai központ biztosítja.
A vállalat termékválasztékban kimagasló szerepet kapnak az elérhető árú, egészséges, helyi termékek, amellyel a vállalat a magyar termelők és gazdák megélhetését, illetve vállalkozásuk fejlesztését is támogatja. A fenntartható működésért folytatott harcot számos területre kiterjeszti az áruházlánc, és emellett fogyasztóit is egyre inkább a tudatos vásárlásra ösztönzi. A karbonlábnyom csökkentése érdekében a vállalat folyamatosan mérsékli az áruházak energiafelhasználását, a környezetbarát csomagolóeszközök bevezetésével, az egyszerhasználatos műanyagzacskó kivezetésével pedig az műanyagszennyezés ellen küzd. Az élelmiszermentéssel kapcsolatos aktivitásai példaértékűek.
A vállalat egyik legfontosabb alapértéke a szolidaritás, éppen ezért számos országos és helyi szervezetet támogat, pl. Magyar Élelmiszerbank Egyesület, Magyar Vöröskereszt, Országos Mentőszolgálat, Semmelweis Egyetem II. Sz. Gyermekgyógyászati Klinikája, Nagycsaládosok Országos Egyesülete.
Az Auchan Magyarország elkötelezetten képviseli az esélyegyenlőséget és többszáz megváltozott munkaképességű munkatársnak biztosít lehetőséget az értékteremtő munkára. Foglalkoztatásuk több mint tíz éve a vállalat humánpolitikájának egyik alapköve, amely számos tréninget, érzékenyítő és integráló tevékenységet is magában foglal. Ennek köszönhetően számos értékes címmel gazdagodott.