AON - HBLF Digitális vállalat, Digitális kultúra kutatás

 

 
 
 
Mit remélnek a magyar vállalatok a digitális transzformációtól? Mi akadályozza őket céljaik elérésében? Hogyan „digitalizáljuk” a legértékesebb vállalati erőforrásunkat, az embereinket? Erre kereste a választ a Hungarian Business Leaders Forum - HBLF és az Aon Magyarország közös kutatásában.
 
A kutatás az emberek, kultúra, attitűd szemszögéből közelíti meg a digitális transzformációt, felismerve azt, hogy hiába bármilyen újító szándék, nagy ívű stratégia, ha a szervezet, embereink, vezetőink nem állnak készen rá, csaknem biztosan bukásra van ítélve. 
 
Hogyan „digitalizáljuk” a legértékesebb vállalati erőforrásunkat, az embereinket és vállalati kultúránkat? 
Mi megkérdeztük és tudjuk a választ! Tarts velünk június 6-án a HBLF-Aon szakmai rendezvényén, ahol eláruljuk, hol tartanak és mit tesznek a magyar cégek! 
 
Az esemény keretében nem csak a kutatás eredményeivel ismerkedhetnek meg, hanem számos esettanulmányt is megismerhetnek arról, hogy hogyan haladnak a magyar vállalatok a digitalizáció útján. 
 
Többek között velünk lesz Czakó Borbála (HBLF), Andrea Jurecska 
(NN), Melanie Seymour (Blackrock), Gabriella Szentkuti (Microsoft), Orovicza Szilárd (Kuka Robotics) és Zsolt Szelecki(globális digitális szakértő), Veres Rita (SingularityU Budapest), Szilvia Varro (Aeffect Communications).
 
Időpont: 2018. Június 6. 10:00 – 13:00 (érkezés 9:30-tól)
 
Helyszín: 1031 Budapest, Graphisoft Park 3., Microsoft székház - M épület 
 
 
A sajtómegjelenésekről itt olvashat.

 

Kapcsolódó munkacsoport

Digitális

Képek